بی بدیل  - Bibadil
29 شهریور 1403   19 سپتامبر 2024
نام کاربر:
کاربر مهمان



به جامعه مجازی بی بدیل بپیوندید... ورود ثبت نام

آخرین وضعیت منصور یاقوتی

آخرین وضعیت منصور یاقوتی به گزارش بی بدیل دات کام، همسر منصور یاقوتی می گوید: فعلا وضعیت این نویسنده ادبیات کودک و نوجوان و پژوهشگر معاصر تثبیت شده است.


به گزارش بی بدیل دات کام به نقل از ایسنا، روابط عمومی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان با بیان این خبر نوشته است: «در گفت و گو با همسر منصور یاقوتی، نویسنده و پژوهشگر معاصر، مطلع شدیم که روند مداوای او درحال پیگیری است و فعلا وضعیت ایشان تثبیت شده است.»
همین طور این انجمن در ادامه نوشته است: « این انجمن از هنگام اطلاع از تشدید بیماری یاقوتی، ضمن ارتباط با خانواده و دوستان نزدیک این نویسنده پیشکسوت، در حد توان از هیچ کمک و همراهی برای پیگیری روند بهبودی حال وی دریغ نکرده و همچنان جویای حال او خواهد بود.»
این پیشکسوت ادبیات داستانی و پژوهشگر فرهنگ و ادبیات کوردی، در دهه های ۴۰ و ۵۰، آثاری در عرصه ادبیات کودک و نوجوان نیز پدیدآورده و منتشر نموده است.
یاقوتی با تالیف و انتشار آثار بسیار و کارهای فرهنگی، از چهره های موثر در توسعه فرهنگ کتابخوانی و نگهداری و ثبت آثار ادبیات شفاهی کشور به شمار می آید. تشدید بیماری این نویسنده پیشکسوت، خصوصاً در یک سال گذشته، سبب نگرانی خیلی از اهل قلم و پیگیری احوال این نویسنده شد.

دراین زمینه بیشتر بخوانید:

برای کتاب خوان کردن بچه ها چه کنیم؟
به اسم بچه ها، برای بزرگسالان
کتاب های مورد علاقه منصور یاقوتی



منبع:

1403/05/15
15:31:18
5.0 / 5
247
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴
تمام حقوق معنوی سایت بی بدیل طبق قوانین مالکیت معنوی محفوظ میباشد
درباره ما  پیشنهادات  تبادل لینک
سایت بی بدیل دات کام  ،