بی بدیل  - Bibadil
01 آبان 1403   22 اکتبر 2024
نام کاربر:
کاربر مهمان



به جامعه مجازی بی بدیل بپیوندید... ورود ثبت نام
مدیركل میراث فرهنگی اصفهان:

جهاد دانشگاهی نهادی خوشنام است

جهاد دانشگاهی نهادی خوشنام است به گزارش بی بدیل دات کام، اصفهان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان استان با اشاره به انجام کارهای مشترک میان دو نهاد جهاد دانشگاهی و میراث فرهنگی، اظهار داشت: جهاد دانشگاهی نهادی خوشنام است که این مساله به سبب عملکرد مثبت و مطلوب تیم مدیریتی و هوشمندی آنها در برقراری ارتباط و حل مشکلات کشور و استان بوده است.



امیر کرم زاده در گفت و گو با ایسنا و ضمن تاکید بر نقش جهاد دانشگاهی به عنوان یک مرجع، اظهار داشت: این نهاد در خیلی از کارهایی که در سطح کشور و استان در حال انجام می باشد ازجمله در حوزه‌ی دانش بنیان، اقدامات موثری انجام داده و ماموریت های مطرح شده را به خوبی ساماندهی کرده و به انجام رسانده؛ از همین رو است که همیشه مورد تشویق و تفقد مقام معظم رهبری و مسئولین کشور بوده است.

او افزود: خوشبختانه امروز، جهاد دانشگاهی نهادی خوشنام است که این موضوعی بسیار حائز اهمیت است؛ این خوشنامی به سبب عملکرد مثبت و مطلوب تیم مدیریتی و هوشمندی آنها در برقراری ارتباط و حل مشکلات کشور و استان بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان با اشاره به انجام کارهای مشترک میان دو نهاد جهاد دانشگاهی و میراث فرهنگی، اظهار داشت: همیشه جهاد دانشگاهی بالاتر از آن چیزی که تعهد داشته خدمت رسانی کرده که نشان دهنده‌ی عِرق ملی و ظیفه شناسیِ این نهاد است و این مسئله برای جهاد دانشگاهی سرمایه‌ی اجتماعی بسیار بزرگی شمرده می شود.

کرم زاده اضافه کرد: ما امیدواریم که جهاد دانشگاهی همیشه مثل قبل بدرخشد و بتواند در موارد و مسائلی که مبتلابه جامعه و نیاز کشور و نیاز دستگاه های اجرائی همچون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است نقش تأثیرگذار خودرا حفظ کرده و ادامه دهد.

او همین طور به انعقاد تفاهم نامه میان اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و جهاد دانشگاهی واحد اصفهان اشاره و بیان کرد: بطور قطع ما در این اداره به نهادی مانند جهاد دانشگاهی نیاز داریم که هم ارزیابی و هم برنامه‌ی توسعه ای داشته و در کنار ما باشد. مطمئناً این دو نهاد با فعالیت در کنار یکدیگر می توانند مسائل و موارد مختلف را شناسایی کرده و نسبت به حل آنها نیز اقدام نمایند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان افزود: طرح جامع گردشگری استان اصفهان، تهیه‌ی بانک اطلاعاتی از فرصت ها و تعریف پروژه های پیشران و بسته های سرمایه گذاری، طرح مستندنگاری صنایع دستی استان، و البته تعریف و اجرای کارهای پژوهشی و تحقیقاتی مشترک ماموریت گرا و مبتنی بر نیاز بازار، تعدادی از برنامه های مهمی است که در دستور کار اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و جهاد دانشگاهی واحد اصفهان قرار دارد و آنها را در کنار هم پیش خواهیم برد؛ که البته این موضوع، نقش جهاد دانشگاهی را در مجموعه‌ی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بالاتر از پیش پر رنگ خواهدنمود.





منبع:

1403/05/16
10:16:44
5.0 / 5
270
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۴
تمام حقوق معنوی سایت بی بدیل طبق قوانین مالکیت معنوی محفوظ میباشد
درباره ما  پیشنهادات  تبادل لینک
سایت بی بدیل دات کام  ،