بی بدیل  - Bibadil
29 شهریور 1403   19 سپتامبر 2024
نام کاربر:
کاربر مهمان



به جامعه مجازی بی بدیل بپیوندید... ورود ثبت نام
مدیرعامل باغ كتاب تهران:

باغ کتاب، خانه اهالی فرهنگ و هنر است

باغ کتاب، خانه اهالی فرهنگ و هنر است به گزارش بی بدیل دات کام، بمناسبت روز ملی سینما، نمایشگاه «برداشت دوم» با نمایش آثار عکاسان سینمای ایران در باغ کتاب تهران برگزار می گردد.


محمدحسن سعادت هندی، مدیرعامل باغ کتاب تهران در گفت و گو با ایسنا با بیان برگزاری نمایشگاه «برداشت دوم» اظهار داشت: این نمایشگاه در خیالستان باغ کتاب تهران انجام می شود. در برنامه ریزی های اخیر کوشیدیم از ظرفیت این بخش بیشتر استفاده نمائیم. بدین ترتیب، نخستین گالری ویدئویی با نمایشگاه عکس "برداشت دوم" در خیالستان، افتتاح و افتتاح شد.
وی افزود: خیالستان باغ کتاب به سبب این که گذرگاه اصلی عبور مخاطبان است، فضای بسیار مناسبی برای فرهنگسازی و نمایش آثار هنری است. به همین دلیل، با برنامه ریزی های انجام شده اهتمام داریم استفاده بهینه تری از این فضا داشته باشیم و متناسب با مناسبت های تقویمی در این محل، برنامه های مختلفی را اجرائی نماییم و بصورت ادواری نمایشگاه های مناسبتی را در معرض دید عموم قرار دهیم.
مدیرعامل باغ کتاب تهران بررسی نقاط قوت و ضعف مجموعه باغ کتاب تهران را مهم ارزیابی کرد و اضافه کرد: در طول این مدت نقاط قوت و ضعف مجموعه را بررسی کردیم و اهتمام داشتیم مواردی که فوریت داشت را با سرعت بیشتری به انجام برسانیم. اساسا این مساله کار شبانه روزی و تلاش همکاران مجموعه را در پی داشت و برای موارد زیادی تا حالا بررسی و برنامه ریزی شده است.
وی همین طور به مطالبات مراجعان از این مجموعه اشاره نمود و اظهار داشت: همچون مطالبات مردم از مجموعه باغ کتاب، پر شدن قفسه های داخل سروستان با کتاب های متنوع بود که در این خصوص با بررسی های انجام شده و شناسایی نیاز مخاطبان، ۱۷ هزار عنوان کتاب در فاز اول وارد مجموعه شد و در فاز بعدی در نظر داریم این ظرفیت را افزایش دهیم؛ چونکه مخاطبی که به مجموعه باغ کتاب مراجعه می کند اساسا نخستین مواجهه را با کتاب دارد و باید نیازش را برطرف نماییم.
سعادت هندی همین طور از برگزاری رویدادهایی با محوریت کتاب آگاهی داد و بیان کرد: در تلاش هستیم برنامه های پراکنده با موضوع کتاب را بصورت مرتب و دوره ای با حضور نویسندگان و مترجمان مطرح کشور برگزار نماییم. از همه اهالی فرهنگ و هنر دعوت می کنم ما را در این امر مهم یاری دهند؛ چونکه باغ کتاب تهران خانه اهالی فرهنگ و هنر است.


1403/06/25
10:19:51
5.0 / 5
42
تگهای خبر: برنامه , سینما , كتاب , مخاطب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۱
تمام حقوق معنوی سایت بی بدیل طبق قوانین مالکیت معنوی محفوظ میباشد
درباره ما  پیشنهادات  تبادل لینک
سایت بی بدیل دات کام  ،