بی بدیل  - Bibadil
25 مهر 1403   16 اکتبر 2024
نام کاربر:
کاربر مهمان



به جامعه مجازی بی بدیل بپیوندید... ورود ثبت نام
داور بخش بین الملل جشنواره تئاتر خیابانی مریوان:

تئاتر خیابانی حس مشارکت جمعی مردم را تحریک می کند

تئاتر خیابانی حس مشارکت جمعی مردم را تحریک می کند به گزارش بی بدیل دات کام، مریوان_ بازیگر سینما و داور بخش بین الملل جشنواره تئاتر خیابانی مریوان اظهار داشت: تئاتر خیابانی با زندگی مردم عجین شده است و سبب تحریک حس مشارکت جمعی مردم می شود.


مرضیه برومند در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: استان کردستان شهر مریوان مردمانی خوب، طبیعتی بکر و دارای آب و هوای خوبی است. وی ادامه داد: مریوان ارتباط خوبی با تئاتر در این سال ها گرفته و این هنر و آئین زیبا در میان مردم این شهر جا انداخته شده است. داور بخش بین الملل جشنواره تئاتر خیابانی مریوان عنوان کرد: بواسطه این جشنواره چند مکان خوب هم در این سال ها برای گردهمایی مردم و اجرای تئاتر خیابانی در مریوان درست شده است. برومند اشاره کرد: تئاتر خیابانی در همه شهرهای کشور می تواند مؤثر باشد چون تئاتر خیابانی عجین با زندگی مردم است و مردم رد می شوند و حس مشارکت در یک تجربه جمعی آنها را به تماشا وا می دارد. وی اشاره کرد: حس همدلی و با هم بودن و دیدن در کنار هم، شادی و خنده و هیجان در کنار گریه با هم همبستگی مردم در تئاتر خیابانی حس می شود. داور جشنواره تئاتر خیابانی مریوان عنوان کرد: در حقیقت هنر تئاتر خیابانی یک نیاز است که کمبود آن در همه جای کشور حس می شود و امیدواریم این تجربه برای همه شهرها و استانها اتفاق بیفتد. تئاتر خیابانی روحیه همدلی و همبستگی بین مردم را ارتقا می دهد برومند اشاره کرد: اگر تئاتر خیابانی جا باز کند به روحیه همدلی و همبستگی و امید بخشی به مردم کمک می نماید.
وی ادامه داد: من در تئاتر خیابانی مریوان هیجان زیادی را حس کردم و این که مردم هم حمایتگر بودند و تماشاگران حرفه ای تئاتر هستند قابل تقدیر است. بازیگر سینما افزود: همه مردم و بویژه هنرمندان بواسطه روحیه لطیف و احساساتی که دارند ضد جنگ هستند و شروع جنگ در هیچ جای دنیا را نمی پذیرند چون در جنگ بچه ها بیشتر لطمه می بینند. برومند اظهار داشت: در سالهای اخیر تجربه ی جنگ فلسطین تأثیر بدی بر روحیه همه گذاشته و متأسفانه خردسالان را خشونت طلب می کند و کینه را در دل و روح آنها می کارد. وی ادامه داد: توقع ما از جامعه جهانی ممانعت از این ظلم است اما همیشه شعار می دهند که هیچ تأثیری در از بین بردن این جنایت و نسل کشی ندارد.

1403/07/25
09:03:16
5.0 / 5
13
تگهای خبر: بازی , جشنواره , سینما , هنر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱
تمام حقوق معنوی سایت بی بدیل طبق قوانین مالکیت معنوی محفوظ میباشد
درباره ما  پیشنهادات  تبادل لینک
سایت بی بدیل دات کام  ،